Aslii- Kızlar 39 haftalık oldum bugün hep adet olcak gibi Bi ağrım var sancı ya da kasılma değil bu neyin habercisi doğum belirtisi mi yoksa ben herşeyi doğuma muı yoruyorum
Ebr28 Aslii- bnde 38 haftalık oldum aynı durum bendede var bıcak saplanıyo sanki ilk gebeliğim pek anlamıyorum da neyin ne oldugunu kulaktan dolma bilgiler hep Dr da suyun gelmedikçe kanamn olmadıkça sorun yok dedi ama
Aslii- mombarbie_ insanda böyle son zamanla her halini doğum a yorumluyor sanki bebeğin hareketleri bile bazen sancı gibi geliyo