Nazlican1994 7bebekk benim pazartesi 1.20 çıktı cuma günü 31 çıkmıştı yükseldi inşallah sizinde yükselir hakkınızda hayırlısı olsun 🤲🏻
Kbraa_1234 7bebekk 7bebekk adetime 1 hafta önce saglik ocaginda test verdim 1.20 cikti doktor ozmn gebelik yok demisdi adet olacagim günde test yaptim yukselmisdi doktor dedi 1 aylik hamilesin inslalh seninkide yükselir