Merhaba kızlar nasip olursa inşallah Nisan ayında Sezeryan doğumum var. Şu an 30. Haftalık olduk bugüne kadar oturduğum ilçedeki hastane gidiyordum ama artık Ankara etlik şehir hastanesine gidiyorum çünkü doğumu orda yapcam. Orada sezeryan doğum yapanlar tecrübelerinizi yazarsanız çok sevinirim❤️