son bı kaç gündür mesanemde acayip bir ağrı var tuvaletim geldi hissi var gidiyorum azcik minicik ama o bile benim hayat kalitemi dusuruyor 29+2 gebeyim normalde sezeryan istiyorum doğum korkumdan dolayı ama her gece rüyamda suyum geliyor ebeler diyor açılması var acil doğuma almamız gerekiyor ben normal doguruyorum ama psikoljim buna asla hazır değil hep rüyamda bunu görüyorum ve artık bu rüya uyku kalotemi de düşürüyor