Gule49 8 haftalık hamileyim tsh değerin troid hormonu 4.63 çıktı. Aslında normal aralıkta fakat hamilelikte bu değer 2.99 altında olmalıymış. Bugün dahiliye doktoruna gittim ilaç verdi. Bu durumu yaşayan var mı? Biraz tedirgin oldum ve üzüldüm 🥹
Kbradmrdg Gule49 korkma canım ilk gebeliğim de bende de çıkmıştı değerlerimin 5 leri gördüğü oldu düzenli ilaç kullandım hiçbir sorun sıkıntı olmadı aylık kan verip kontrole git
dhbetul Gule49 hiçç korkmayın 17.haftamdayım 6haftalıktan beri kullanıyorum ilaç hemen düşürdü ve bebeğim sağlıklı bir problem olmadı gelişiminde. Aksatmadan için sabahları aç karnına sonra yarım saat bir şey yemeyin.
glsahbaydemir Gule49 benimde 5.19 çıktı ilaç kullanıyorum her ay kontrole gideceğim. İnşallah düzelir.
Gule49 Kbradmrdg çok teşekkür ederim ☺️ insan biraz tedirgin oluyor. Galiba doktorumun bu durumu ruh gibi söylemesi ve beni telaşlandırmaya sevk etmesi 🤭
Gule49 dhbetul çok teşekkür ederim o kadar rahatladım ki anlatamam Allah razı olsun 🤲🏻 sağlıkla bebeğinizi kucağınıza alın inşallah 🤲🏻🙂