Çiger gelistirici igne dediginiz sülfaktan reseptörü akcigeri nemlendirmeye yarayan bir madde. Yapıldıktan sonra 1 saat icinde etki ediyor. Eğer doğumunuz başlarsa zaten hemen yapılır doğana kadar etki eder. Doktorunuzun rutin olarak yapmaması bencede iyi birşey. Sonucta hic ihtiyacinizda kalmayabilir