Kızlar ya 39 haftalık olcam nerdeyse doğurcam bebeğimin yüzünü en son aralıkta gördüm kaçıncı haftamdı hatırlamıyorum bile onda da zaten yan duruyordu. Şimdide baş aşağı pozisyon almış doğum pozisyonunda hiç göremiyoruz yani çok özeniyorum instagramda falan görüyorum benimle aynı haftada olanlar bile paylaşıyor bebeklerinin yüzü gayet güzem gözüküyor benimle aynı durumdan muzdarip olan var mı 🥹