HiraMerve1 Eltim hamileliğinin başından beri yatarak geçirdi yemek dahi yapmadı sadece tuvalet ve yemek ihtiyacını giderdi ve normal doğum yaptı hareketle pek bi alakası yok diye düşünmeye başladım bende
dddy Ben 7 ay çalıştım son 2 ay yürüyemez hale gelmiştim ama doğumun 5 dk sürdü arkadaşım plates yaptı hergün yürüyüş yaptı ama açılması olmadığı için normal doğum yapamadı bence hiç alakası yok
Pelus Çoğu tanıdıklarım yoga,pilates,özel hocayla egzersizler,nefes terapileri vs neler yaptılar.. son dk da hepsi sezaryen oldu.. bakalım doktorum normale ikna etti beni,aşırı hareketim yok.. zaten istesem de yapamıyorum,aşırı çatı ağrım var😕😕bu arada 39. Haftadayım
Nomays11 Prensleriminannesi bende çok istiyorum ne kadar acılı olsada normal doğum yapmak, inşallah şartlar el verir 🙏
Kayaa-Nursenn Nomays11 son saatte yapılan yürüyüş bile etki yapıyor son haftalarda yürürsen merdiven kllnsan yeter
Bahcedomatesi momof3 kemik yapısı demişsiniz ya mesela 25.haftayayım2 haftadır çatı kemiği denilen yerlerde ağrım oluyor mesela bu durum normal doğuma hazırlık mıdır ki? Bu kadar ağrı çekip sezeryan olmak istemiyorum 🙈
momof3 Bahcedomatesi Bebek ağırlaştıkça baskı arttığı için normaldir canım ama doktoruna söyle magnezyum verir rahatlatıyor o da biraz 😊
Nomays11 Sedayznn arabayla gidip geliyorum canım çok az hareketim var yemediğim halde daha şimdiden 7 kilo aldım o yüzden biraz korkuyorum
Kubraceylan Nomays11 aslında öyle söyleniyor ama bence öyle değil ben çok hareketsizdim canım ağrılarm çok oluyordu ama normal doğum yaptım 7 buçuk saatlik sancı sonrası doğum yaptım şuan kızım 4 ay 26 günlük ❤️