Bebekbeklrkn ilk bebeğim de kendim vermedim. Biberon emzik hiç kullanmadım.
Nedenini soyliyim. Kendi tercihim en başta. Ama emzigi unuttur, bezden ayır, memeden ayır, kendi odasına alıştır derken çeken biz oluyoruz.
Ben emzik yerine elektrik süpürgesi sesi kullanmıştım. Telefonuma indirmiştim hastanede doğumda. 7-8 aylık olana kadar anne karnında hissedermis bebek, o yüzden elektrik süpürgesi gibi sesler çok rahatlatiyormus doktorum demişti. Çok işe yaradı.
Uykuya dalınca kapatıyordum. 7 aylık olunca tamamen bitirdik hatta kendi istemedi. Dünyaya adapte olmuştu. Banyo yapınca uyuyordu yeterli geliyordu.
2.ye hamileyim yine ayni yöntemi kullanmayı düşünüyorum