Damla ben almanyada yaşıyorum ve doktorum maalesef pek bir şey demiyor sadece her şey yolunda iyi gidiyorsun diyor ama kilo konusunda doğumu bekle diyor. Benim korktuğum şey şu, ilk çocuğumda yani oğlumda oğlumun ortalama 2,6kg doğmasına rağmen bizi bir hafta hastanede tuttular ve oğlumu alıp hep yeme içmesini ve kilosunu kontrol ediyorlardı eğer kilo alıyorsa tamam derlerdi ama kilo almadığı günlerde onu bana göstermezlerdi bile hatta kendi sütümü sıkıp veriyordum kendim emzirmiyordum o hafta boyunca, ve çokda göstermiyorlardı zaten bebeği bana hep belli saatleri vardı