Happypinar-8 Kızlar 32 hafta yada erken doğumm yaşayan anneler bebeğiniz kaç gün küvezde kaldı nolur cevaplar mısınız :,(((((
Ddmyu Happypinar-8 benim kızım 33+2 de doğdu yoğun bakımda yattı 18 gün . içiniz ferah olsun hızlıca toparlar haftası kötü değil🙏
Krtcm Happypinar-8 kucağımda minik kızımla yazıyorhıkayrme bakabilirsin 41 gün önce doğum yaptımküvezde kaldı yaklasık 35 gün entübe kaldı enfeksiyon tedavisi gördü gecen peesembe eve getırdık korkma.inşallah gerek kalmaz ama olurda girerse onun için en hayırlısı olmus olur benım kanamam vardı ve bebeği kaybedebilirdik Allah korusun
Happypinar-8 ruveyda123 maşallah ne kadar çabuk cıkarmışlar ben çok karamsar düşüünüyorum bir ay çıkarmazlar diye suan 1580 kilosu:(
Happypinar-8 Ddmyu inşallah rabbim bebeklerimize şifa versin İnşallah , kaç kilo doğdu ve şuan kaç kilo acaba
Ddmyu Happypinar-8 2285 gr doğdu. Şu an kronolojik dört aylık oldu henüz gitmedik doktora ama 5500 civarı evde tarttıgımızda . Benim şekerim vardı gebelikte bu yüzden çok dikkatli beslendim bebeğe yaradı bu durum . Rabbim en iyisini biliyor . Sizin çocuğunuz da küvezde mi
ruveyda123 Happypinar-8 1 kilo doğmuştu birde öyle düşünün☺️ umudunuzu hiçbir zaman kaybetmeyin haftanız iyi minik bir iyileşip gelir kucağınıza sağlıkla annesi🌸
Ddmyu Happypinar-8 kilosu kötü değil ilk on gün yüzde önünü kaybediyormuş ama sonra kilo almaya başlıyor eğer emzirmeye çağırırlarsa emmesi güçlüyse refleks varsa kilo almaya başlıyorsa 1800 1900 civarı da çıkardıklarını duydum ama genelde hedefleri iki kiloyu beklemek . Bebekler için en iyisini düşünüyorlar merak etmeyin üzülmeyin hiç .. eğer emme varsa sizi sık sık çağırıyorlar ya da siz diyorsunuz emzirmeye geleyim mi diye
Ddmyu Happypinar-8 yani siz şu kadar kalır bu kadar kalmaz gibi hesap yapmayın kendinizi hep güçlü tutun .. sürekli iki saate bir süt sağım bilemedin üç saat ve saatini gece gündüz farkını belirterek buzdolabına atın ihtiyaç olunca sizden isteyecekler çünkü ..
Ddmyu Happypinar-8 banada iki saat ya da üç saat demişlerdi evet ama özellikle sağdıktan sonra ilk olarak buzdolabına sonra bir kaç saat sonra buzluğa dedi . Direkt olarak buzluğa koymayın bide ..
Ddmyu Happypinar-8 unutmuş olabilirler ama oda ısındakş sütü doğrudan buzluga koymayın diye uyarmışlardı beni . Kademeli şekilde koyuyorum ben hep . İlk alt buzdolabı sonra buzluk