Gamzesare seni korkutmak istemem ama benim ilk hamileligimde olmuştu 38 giyiyordum şuan 10 aylık doğum yapmışım ve 39 giyiyorum şişlikler duruyor bi türlu inmedi çoğu gitti tabi ama 1 numara büyüdü ayaklarım ve yeniden ayakkabı alıyorum eski ayakkabılarımı giyemiyorum diye çok üzülüyorum.