momguzide Fnen neden ikinci isim arıyorsunuz ki? Moda oldu iki isim koymak sanırım ama çok gereksiz bence çocuğa yük
Gizembusebozlak momguzide Moda olduğunu ilk sizden duydum ileride hangi ismini beğenirse o ismi kullanabilsin diye
momguzide Gizembusebozlak belki iki ismini de beğenmicek🤭 tabi ki siz bilirsiniz ama Eylül zaten beğenilmeyecek veya demode bir isim değil😘