KuzeyinAnnesi10 Gmz9gm onunla başladık 12 saat normal doğum için yattım ama aksilik oluştu acil sezeryana girdik doktoru eve gitmişti o saate ama normal için yattığım sırada o kontrol ediyordu sezeryan ina başkası girdi geceye kaldığım için
Zeynep_99 KuzeyinAnnesi10 bende 5aylik hamileyim ama randevu dusuremiyorum takip surem en azindan doguma kadar orda olsun istiyorum guzel bi hastane cunku