Happ ssahin22 benim iğne günü sayarsam 11 saymazsam 10. günüm çok su içemiyorum ya o yüzden mi etkisi gitmedi hala anlamadım
ssahin22 Happ iğne günü saymadan hesaplamak doğru. Eğer yoksa zaten 13. gün ve sonrası iyice kaybolur çizgi
ssahin22 Happ evwt kayboldu tamamen ikinci çizgi çok bekleyince cıkıyorsa zaten kuruma çizgisidir ilk 10 dk da çıkması gerekiyor
Happ Bir de benim genelde ilk yoğun olmuyor ikinci çizgi saatler ya da bir gün sonra falan beliriyor pembe ikinci çizgi o da iğneden sanırım gerçekten gebelik olsa hemen çıkıyor sanırım o pembelik daha önce hiç yaşamadığım içinde bilmiyorum sürecini
Happ Kuruma da daha önce çıkmıyordu iğneden sonra çıkmaya başladı demek ki etki devam hala Allahım hepimizin gönlüne göre versin tez vakitte inşallah yaa 🥹👼🏻💖🤲🏻
Happ ssahin22 15. gün cuma olacak e o gün versem de kan pazartesi çıkacak sağlık ocağında o yüzden pazartesi vereyim hem 17. gün olsun diyorun da bakalım inşallah dayanabilirsem