Ozlm7 Arkadaşlar selam, beta hcgsi az artıp sonradan yükselen var mı ? Ya da az artması neden olur ? Yaşayan var mı
Ozlm7 Ya ben adetim gecikmesinin 12. Gününde 4.22 ile sonra 2 gün sonra 15.6 - 2 gün sonra yani bugün de 21.6 çıktı ve kahverengi lekelenme var anlamadım çok az yükselmiş korktum açıkçası neden böyle oldu
Bihterrr Ozlm7 eğer regl başladıysa kimyasal geçiriyorsun. kanamam durursa 2 gün sonra betana bakarak yorum yapılabilir. 2 gün sonra betan düştüyse kanaman olmasa bile kimyasal gebeliktir.
Ozlm7 Bihterrr ya işte kahverengi leke geliyor anlamadım orayı regl olmadım daha, dış gebelik gibi birşey değildir dimi ama
Bihterrr Ozlm7 dış gebelikte de kanama oluyor maalesef sizin şuan belirsiz 2 gün sonra kan verince herşey belli olur
Ozlm7 Bihterrr amin canım benim inşallah ama şunu anlamadım dış gebelik için daha fazla beta gerekmiyor mu
Bihterrr Ozlm7 o konuda bilgim yok yalnız yorumlarda net kimyasal gibi yazanlara bakma kimyasalda düşüşe geçti mi bida yükselmez ben de yaşadım. Bu arada kanı hep aynı yerde ve 48 saatte bir mi vermiştiniz?
Ozlm7 Bihterrr evet 15 olanı başka yerde diğer ikisi aynı yerde ve 48 saatte, çarşamba bi daha bakcam
Bihterrr Ozlm7 aslında %60 a yakın bi artışın var şuan çok yeni olduğu için de yavaş artıyor olabilir benim de bi değerim az artmıştı ama kanamanın olması beni tedirgin etti canım
Ozlm7 Bihterrr ya işte kahverengi oluyor az az anlamadım gitti korktum bende, bide 2 düşük yaşadım düşünüyor duruyorum.
Ciceklibahcee Ozlm7 sonra çocuk yapmaktan vazgeçtik 5 ay sonra plansız hamile kaldım şu an 6 aylık hamileyim ümidini kaybetme vakti ne zamansa o kendisi geliyor istesende istemesende 🥹❤️