Kuzucumveben Merhaba arkadaşlar bugun doktora gittik oğlan olcagını ögrendim yüzde seksen dedi. 12.haftaya yeni girdik sizce degısme olasılıgı var mı basınıza oğlan deyıp kız olduğu geldimi🙄öncelikle hayırlısı olsun da
Ecece Kuzucumveben canım benimde 2 hafta sonra 12 haftalık olucak bende çok merak ediyorum hangi tarafta olup olmamasıyla bebeğin falan ilgisi varmı acaba sizinkisi ne taraftydı
Miniklerimmm Kuzucumveben olasılık yüksek zaten 100 de 100 dememiş en iyi doktor bile bu haftalarda yanılabiliyor
Kumsalmom Kuzucumveben ilk cocucugumda %100 erkek dedi 2.bucuk aylikti 3bucuk ayinda kiz dedi . Simdi gene hamileyim 12. Haftamda yim iki kere bakti belli degil kordon geliyo dedi ama 3 gun once gittim bu sefer kordon yoktu tam bende gordum pipisini 🤗
Merveee1 Kuzucumveben benim de erken söylemişti doktor erkekler kendini erken belli eder 2. Ye şimdi hamileyim bakalım ne diyecek bu sefer 😁
Ozge_acg bnmde ilk zmnda oglan dedi smdi 19. haftadayim ama cinsiyeti gorunmuyor birz daha bekliycksin diyor renkli ultorasana girene kadar bence kesin umutlanma
Tugcebasak Canım değişiyor 12 haftada banada erkek dedi ama kızım olucağını öğrendim 16 haftamda geneline 12 haftada erkek diyolar arkadaşım gitti onada aynısı dendi ama kızz 😍😍😍😍
Ozge0512 Kuzucumveben bende o haftada öğrendim pipisini gösterdi doktor 19ncu haftadayim hala aynı erkekler erken gosteriyo
Cocummveben Kuzucumveben Kuzucumveben benimde %99 12. haftada erkek dedi ben hep eksi yiyorum tatli yiyince kusuyorum bebek sag tarafimda bnm hep