MeAy Selamlarr beta takibi yapmaya başladımm, beta ortalama kac olunca bebek gozukur ve kalp atisi duyulur bilgilendirebilir misinizzz, son adet tarihim 11 ocakk
Haticee_00 MeAy ben birinci ayda kese gördüm altıda kalbini dinledim ve beta takibi gereksiz yaptırmadım
myavocado MeAy 5. Hafta kese görülmüştü, 6+4da kalp atışını duydumm beta 2000′i geçtiğinde kese görülüyor dur duymuştum.
Gamzecnar MeAy benım doktorumun dedıgıne gore keseyı ve bebegı gorebılmek ıcın beta İn en az 1600 ve uzerı olması gerekıyormus
MeAy erdmdml hii kalp duyup bebek gorebileyim diyee gitmiyorumm dahaa, bazilari da daha yüksek değerlerde diyorr anlamadim kafam karışıkkk, ilkinde hemen doktora gitmiştim cok erken öğrendim sonu kurtaj olduo yüzden gitmedim simdii 😕
Malajin17 Canım benim de son adet 10 Ocak bir gün farkla. Bende henüz gitmedim 22 sine randevu aldım alttan muayene olmamak için 6 haftalikte gideceğiz kabalim
Kubraaa06 Canım o kişiden kişiye değişir önemli olan iki üç güne verdiğin kan değerlerinde sürekli olarak artması lazım katlanarak(Hemşireyim)
MeAy Kubraaa06 ilk verdim 24 bir gun gecti sonra tekrar verdim ve 100 çıktı güzelmiii ne kadar sure takip etmeliyimm, ne zaman hizli artmaya başlarrr
Kubraaa06 MeAy O kadar sık vermenize de gerek. Ben iki üç kez verdim 2 3 gün arayla istikrarlı bir şekilde sürekli arttığını görünce vermeyi bıraktım. Amaç dış döllenme mi değil mi diye emin olmak için.
Malajin17 MeAy merhaba canım yok ikinci gebelik kızım 10 yaşında. Yumurtlama yüksek ihtimalle 22 Ocak olmalı çünkü aşılama o gün yapıldı
MeAy Tubiksercan ayy masallahhh ne guzelll bir duygu dimii, gebe olmanin mutluluğunu yasadim ilkinde amaa kalp atisi duyamamistimm , insallah bu sefer duymak nasip olurr sağlıklı ilerler 😍
MeAy myavocado evett kese görünürrr de bebisss kac bin olunca gözükürrr onu merak ediyorum amaa onunnnet bir rakami yok sanırımm