Mjgn Arkadaşlar eşimle bende kan uyuşmazlığı var.İlk gebeliğimde negatifti. 2. Gebeliğimde de kanamam oldu test negatifti. 28. Haftaya geldim test yapıldı pozitif çıktı.Aynı durumu yaşayan ve nasıl bir yol izlenir bilen benimle paylaşabilir mi?
alyamm_33 Mjgn 12+5 günlük hamileyim bugün kan uyuşmazlığı iğnesi yapıldı bana kanamam oldu diye 8 haftam da yine oldum sende hemen yaptır ben korkuyorum kaybetmekten 🥺