Hilaldabaan ben de bugün gittim, daha ben bir şey demeden doktor dedi,” idrar kesesinin üstüne çömelmiş vaziyette duruyor, hem poposu hem ayaklarıyla baskı yapıyor. Rahatsız hissedebilirsiniz” diye 😅
Normalde her zaman öyle değildi. Bir ara hissediyordum, hatta hapşırınca idrar kaçırdığım da oluyordu o dönem🙈 Sonra geçmişti. Dün akşam uzanırken yine döndüğünü hissettim zaten. Akşamdan beri yine alta baskı yaptığını hissediyordum. Doktor da öyle söyledi. Tekrar dönmesini bekleyeceğim artık 🤷🏻♀️