Songul_52 Ağrılarım o kadar çoğaldı ki baskı hisside öle artık doğursam diye bakıyorum 38+2 yim geceleri ağrım çok oluyor doğunca da zorluklar bitmicek ama en azından hafiflerim biraz iş yapmak bile yük oluyor bana
ravzae Songul_52 valla benimde şekerim var 24 den beri 35 oldum bende çok istiyorum artık doğum olsun🤲🏽 hem korkusu hem istediğini yiyememek özellikle gebelikte çok zormuş Allah herkesin yardımcısı olsun 🥹
Mlk2304_ Songul_52 haftamız aynı , bende bekliyorum doğurmayı. Bu sene bebişler nazlı sanırım gelmeye niyetleri yok
bilgeckr Songul_52 bizde 40+1 olduk 36den beri ne uykum var ne rahatlığım bacaklarımın arasına baskı yapıyo bir an önce doğursamda artık dediğin gibi en azından iş yaparız toz alıyorum 2 dakka 10 dakika dinleniyorum 😂😂😂 çok yorucu
Hilal9797 Rabisozdmr bende 39+4 oldum kasılmalar dışında bisey yok hala Rabbım yardımcımız olsun inşallah 😊
Rabisozdmr ravzae benimde hemen hemen öyle çıkıyor açlık 100,tokluk 120 olmamalı dediler . Bebeğin suyu fazla biraz
bilgeckr Songul_52 vallahi katılıyorum 😂😂 herkes bebek ağlayınca sende ağlarsın diyor yeterki gelsin ağlarım kendimi daha ağır hissediyorum çok zorluyo