Hulya-003 Ece_03 benim bir önceki gebeliğimde hiç açıklığım yokken. Geldi ve acayip merak edip deneyimlemek istediğim bir şeydi 🤣🤣🤣
Arzuanne Değişir o bence ben geçen ağrım var diye gittim bir kadının suyu gelmiş 1 cm açıklık ebe öyle demişti
Ece_03 2 cm acikligim var dedi bugün doktor suyun gelmesini bekliyoruz 40 hafta doldu ilk gebelik ayrıca su geldikten sonra ne kdr zmnda doğum olur
elmaelmaelma Suyun açıklıkla hiç ilgisi yok. Benim suyum geldi ama hiç sancı açılma olmadı, sezaryen oldum. Kimisinin de sancısı açılması başlıyor ama suyu gelmiyor ve doktor patlatıyor. Belli olmuyor yani…