21 haftalık hamileyim bir kaç gündür bebeğimi aşağıda hissediyorum hep göbeğe yakın bölgelerde tekme atardı şimdi rahim bölge tarafında hissediyorum hareketlerini falan aşağıdan yukarı çıkması gerekirken daha da aşağıya mı indi aynı durumu yaşayan varmı kontrole daha 2 hafta var doktora gitmeliyim