Denizi3535 Canım can hastanesine okadar para vereceğine şehir hastanesine fit benim dün orda aşilamam oldu
pnarpnar35 Denizi3535 hadi hayırlısı olsun inşallah olumlu sonuç alirsin 🌸😍 klomen ya da femarayla mi yapıldı acaba gonalf le mi ?
Elifogrtmn pnarpnar35 Canım Mete beyi de daha bugün duydum arkadaşımdan Sada Hastanesinde☺️ bizim de poliçeden çıktı medicalpoint yoksa oraya gidecektim ilk etapta 😄inşallah bir an önce güzel sonuçlar alırız🙏🏻
pnarpnar35 Elifogrtmn ben yukarda yazmıştım ama gormemis olabilirsin canım üst üste yazdım da rahim filmi çekilmiş miydin sen ? Rahim filmi cekilmis olman ve esinin sonuclarinin olmasi lazim şehir hastanesinde infertilite polikliniği var sadece bu işle ilgileniyor zaten bi süredir olmayanlar gidiyor direk aşılama ve tüp bebek yapılıyor orda
Denizi3535 Elifogrtmn daha önce hap kullanıp ise yaramadiysa 3 senelik evliysen gonalf talep ediyosun rapor çıkıyor hemen
Elifogrtmn pnarpnar35 Rahim filmini bu ay çekileceğim canım, eşim tahlil verdi sonuçları normal. Rahim filminden sonraki süreçte aşılamaya girişeceğiz 🙏🏻 Ben de tekrar femara Klomen kullanmak istemiyorum açıkçası zaten 3 kez kullandım. O yüzden direkt aşılamaya geçerlerse avantaj olur
pnarpnar35 Elifogrtmn benim sürecim rahim filmi çekilmek istememle tepecikte başlamıştı beni direk aşılamaya yonlendirdiler ancak şöyle bi durum var bana 2 kez klomenle aşılama yaptılar. Sonra ben tepecikte asistanlar baktığı için bıraktım devleti ve cana geçtim işte orda 1 gonalf aşılaması yaptık. Sonra ücret fazla gelince baktım hastane şehir hastanesine taşınmış ve orda doc. ve prof. dr ilgileniyor. Devletten devam edeyim dedim. Ben direk tüp bebeğe geçerim diyordum ama bilgi almaya gittiğimde prof hocayla karşılaştık ayak üstü bize dedi ki 2 iğneli yapmadan devlet tüp bebeğe onay vermiyor. Hoca da kızıyordu yani madem igneliyi baz alacaksın neden klomenle aşılama yaptırıyorsun bize. Devlet başta doktorlara klomen verdiriyormus sonra gonalf. Muhtemelen tüp bebeğin devlete maliyeti daha fazla diye böyle bi saçmalık yapiyolar. Ben nasıl olsa 3 aşılama yaptırdım direk tüp bebeğe hak kazanmisimdir derken 1 iğneli aşılama daha yaptırmak zorundayım. Diyeceğim şu ki şehir hastanesine gidersen doktora de ki benim yumurtalarım klomenle femaraya cevap vermiyor gonalfle aşılama yapmak istiyorum. İnşallah sorun çıkarmazlar. Ay çok uzun oldu kusura bakma umarım anlatabilmisimdir 😅 ya da ege dokuz eylüle bakabilirsin onlar direk iğneli yapıyorlar. Şehir hastanesine karar verirsen ben seni bilgilendiririm her konuda bu ay gideceğim 😊
pnarpnar35 Denizi3535 ne güzel ya benim yumurta gelişiminde sorun yoktu klomenle yaptılar sonra da 2 iğneli kabul ediyoruz dediler şimdi tüp için 1 gonalf daha yaptırmak zorundayım basta asla söylemiyorlar ama bunu klomen bende kist yaptı bunu belirtmeme rağmen 2.asilamami da klomenle yaptılar 😕
Elifogrtmn pnarpnar35 Yaaa Harikasın çok teşekkür ederimm irtibatta kalalım💖 Bir arkadaşım gitti bugün şehir hastanesine rahim filmi için, ona rahim filminin orada çekilmediğini, özelde çekilip getirmesini söylemişler, hastane yeni olduğu için sanırım🥲
pnarpnar35 Elifogrtmn aa bunu bilmiyordum bak demek çekmeye başlamadılar tepecikte cekiyorlardi ama anestezisizdi 😊 rica ederim canim aynen haberleşelim 💕