Arkadaşlar merhaba, kimyasal gebelik nasıl olmuştu ? Değerleriniz nasıl ilerliyordu ? Benim rengim 12 gün gecikti o gün 4.22 çıktı beta 2 gün sonra yaptırdım 15.66 sonra bugün yaptırım yani yine 2 gün sonra 21.03 çıktı. Doktorum artış az ama 2-3 gün sonra tekrar bakalım ona göre karar verelim dedi. Sizin nasıldı ben kimyasal olabileceğini düşünüyorum sizinde böyle miydi nasıl bir tedavi uyguladılar acaba