Moon96 Arkadaşlar morfoloji testimizde Normal Yapı 14 Anormal yapı 86 yazıyor fotoğraf ekleyemedim. Bu durumda morfoloji 14 mü oluyor en son 2 ay önce 3,5 tu bu kadar düzelebilir mi?
ASLD emir_01 benim eşiminde 0 doktor promank diye bi takviye verdi 2 aydır kullanıyor ama bir sonuç yok henüz
emir_01 ASLD bizde suan onu kullaniyorz 2 kutuya gectik ama kimyasal gebelik olusuyor bende sizde olusuyormu acaba bende ilacdan oncede oluyordu kimyasal bizim gecen yil 0 di aralikda 9 cikti morfoloji
Merymuro emir_01 genelde uzerinde durulmuyor ama en onemlisi Dr.murat mermerkayayi takip edebilirsiniz
Merymuro emir_01 cok haklisin emin ol yalniz degilsin ama atlanan en onemli unsur dna hasari,0-1 morfoloji ile bile gebe kalan o kadar kisi okudum ki
ASLD emir_01 çok haklısın bende senin gibi düşünüyorum. Amh 0.92 doktor tüp bebek merkezine başvurun dedi eşimin morfoloji 0 olunca onun doktoru hayır gerek yok bekleyin cok yeni daha dedi. Promenk verdi falan bende napıcamı hiç bilmiyorum ama cok bunaldım
Merymuro emir_01 hayir o morfoliji oluyor basta kuyrukta ortada olan seyler ama dna hasari:hasarli sperm demek ve genelde düsükle veya kimyasal gebelikle sonuclandigini soyluyor gercek uroloji doktorlari..uzmanlik konusu en problemli alan bence uroloji sistemleri ezbere çoğunun sen yine de dna hasari baktir derim
emir_01 Merymuro ilaclardan sonra birde onu deneyim bide keciboynuzu demis dr esime onuda kullaniyor insallah guzel haberi alirsin tez zamanda bide 3 ayda yenileniyormus spermler
emir_01 ASLD benim amh 2 kusur sizi cok iyi anliyorum allah affetsin valla yoruldum 2 kutuyu yariladik bnmde herseyim iyi promen bitince akisina birakacam ham maddi hem manevi gucum. kalmadi artik bat kac sizin benim 2 5 mart arasi bekledigm adet gunjm kesin olurum zaten insallah sen hayirli haber alirsin
Merymuro Bbk88 ayri bir test DNA hasar testi demeniz lazim laboratory cunku genelde bastan savma spermiogram yapip gonderiyorlar ya da sansliysaniz morfoloji bakiliyor dna hasari atlaniyor