1cocuklumom 37+6 da doğum yapmıştım bebeğim 4 gün küvezde kaldı bugün şükür teslim aldık artık burdan mezunuz hepinize hayırlı doğumlar diliyorum sağlıkla kavuşunuz bebeklerinize hoşcakallıııınnnnnnnn gidiyom ben 😃