ressamanne_ Haftadan Selam kızlar yemeklerden sonra çarpıntım oluyor ara ara ama asıl şunu sorucam size koltukta arkama yaslanınca çok hissediyorum atış kuvvetimi güçlendi kalbimizin ne oluyor bilmiyorum ama daha güçlü vuruyor hatta bazen sallanıyorum gibi oluyor yaşayan varmı bu durumu
Dnss0050 ressamanne_ Bende oluyor ama ritim bozukluğum olduğu için eğer nabız 120 geçerse doktora söyle mutlaka kardiyoloji bakması lazım
MelteM2cck ressamanne_ olmaz mı eminim bunu bir çok kişi yaşar. Bazen deprem oluyor sanıyorum hatta avizeler bakıyorum o derece sallıyor beni. Ama normalmiş. Kalbimiz kaç kat fazla kan pompalıyor o yüzden hissetmemiz çok normal