İlk kızım 36+2 de gelmişti bu kızım da durmuyor kaşık ağrım çok oluyor nst de sancı çıkmadı ama yalancı sancılar başlamış dedi doktorum önlem alalım bebek küveze girmesin diye ciğer geliştirici yapalım dedi korkuyorum galiba umarim 36 lari görürüz 🤦♀️ciğer gelistirici olduktan sonra dikkat etmem gerek bir şey var mı sormayı unutmuşum ekstra doktora