Merhabalar hanımlar bugün kan sonucu göstermeye gelip yatışım yapıldı gebelik kolestazisi çıktı 36+3 de ve hemen yatış verildi takip edilip cumaya doğuma alacaklar o kadar hazırlıksız geldim ki Konya’dan Ankara’ya gelip burda kaldım 4 yaşındaki oğlum evde kaldı neye uğradığımı şaşırdım resmen