Kızlar merhabalar henüz ilk gebeliğim.6 haftalık. Sürekli kahverengi sümüksü akıntı geliyor her lavobaya girdiğimde doktora gittim progestenan verdi. Kese gözüküyor ama içinde bebek gözükmüyor şuanlık dedi. Çok tedirginim böyle bir durum yaşamış mıydınız….