35+4 deyim hamileliğin başından beri hgb düşüktü en son 9.8 çıktı ferrumu günde 2 tablet kullanmaya başladım yararı olmadı 10.2 çıktı. Bugün 2 flakon inferject verdiler damardan haftayada 1 flakon verilecekmiş. Bu durumda olan var mı hemen toparlar mı acaba. Doğumdan sonra bebektede kansızlık olur mu acaba