Gamzeglllll 8 cm miyomum var ,plesanta miyomun tam üzerine tutunmuş kanamam var,bu durumu yaşayan oldumu nolur biri yardımcı olsun çok korkuyorum uyku girmiyor gozume
aslhnkrts9 Gamzeglllll plesentam ön duvarda ama rahmin tam tepesinde 5 cm’lik miyomum var deli dehşet ağrı yapıyor 🥹 dün sancılarımı tetikledi kendisi ve büyümeye devam ediyor size ilaç başladılar mi progestan
Gulkar Gamzeglllll kaç haftaliksiniz rahim içindeki miyom iyi değildir kendimden biliyorum bebekle birlikte büyüyen miyom iyi değil demişti doktorum kürtaj olmustum sonra miyomu aldırdım öyle hamile kalabildim
GuzelMelegimm Gamzeglllll 3.5 cm miyomum var 18 haftalık hamileyim. Süreklı kanamam oluyor iğne ilaçla geldim buraya kadar şükür. Doktor hiç bi problem olmaz merak etme diyor. Ama ağrım sancım çok. İnşallah daha da büyümez
Gamzeglllll aslhnkrts9 evet iğne tedavisine başladık.zaten hap kullanıyordum ama iğnede eklendi progestan 😔
Gamzeglllll aslhnkrts9 büyük ihtimal dejenerasyonu ugruyordur ondan sancı yapiyordur.miyom türünüz ne saplı miyom mu
Gamzeglllll Gulkar 9 hafta bitti.sizin süreciniz nasıl oldu kaç haftalık hamileydiniz bebek beslenemedimi
Gulkar Gamzeglllll benimde 8haftalik idi doktorum şimdi kalbi durmasa idi miyomla büyüyüp 6.7.ayda kaybederdin dedi bu ameliyatını olmadan tekrar gebe kalma demişti doktorum vokmiyiydi
Gamzeglllll GuzelMelegimm inşallah 😔benimki 8 oldu 3 le başlamıştım.miyomunux nerede rahim içinde mi kas dokusu icindemi bebekle teması varmi