irem251017- 27.haftamdayım , Ben yaptırmayacağım ve bence araştırılmadan da yorum yapılmamalı .covidte de aynı fikirdeyim, araştırdım, evimdeydim, kendimi korudum aşı yapmadım ve yapılmaması gerektiğini herkese söyledim daha da diretilirse ancak Türk aşısı yapacaktım onun da içeriğini açıklarlarsa…tabii çoğu insan hafife aldı😃şimdi hepsi pişman ve ne yazık ki çeşitli hastalıklarla uğraşıyor.vefat eden onca insan var kalp krizinden. Zaten farklı ülkeler ömür boyu tazminat ödüyor aşı olan ve tazminat davası açan vatandaşlarına..
bir dr vücut insülini plesentadan geçirip çocuğa vermiyorken glikoz içilince direkt kana karışıp çocuğa geçiyor demişti. Sonra 3 5yaşlarındaki çocuklarda neden şeker var diyorlar.Ayrıca iki dilim baklava örneği???baklavada protein lif karbonhidrat yağ vs var nasıl kıyaslayabilir nasil bu örnek verilebiliyor onu da anlamıyorum🤔diğer yandan glikozun yapay tatlandırıcı olması var tabii bir de glikoz şurubunun yan etkileri ve zararları diye bir aratmak lazım çıkan sonuçları çok ciddi… okuyup bilgilenmek lazım yoksa kimsenin sağlığı kimsenin umrunda değil. İnsan karnındaki yavrusunu düşünmeli , en ufak zarar görmemesi için araştırmalı. Herkes yapıyor ben de yapayım dr zararlı olanı önerir mi vs diyorlar … oysa zararlı mı değil mi araştırmasını yapan o alanda ihtisas yapan dr ları dinlemek lazım her dr herşeyi bilemez örn Alişan Yıldıran Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları, Çocuk İmmünolojisi ve Alerjisi uzmanıdır onun gibi dürüst lafını esirgemeyen dr ların sayısı çoğalsın inş
faydası olduysa ne mutlu bana🌸yine kim ne isterse onu yapar. Sadece soru sorulduğu için bunları söylemeyi borç bildim kendimce… isteyen katılmayabilir herkesin hayatına kimse garışamaz diyim🤭