Merhaba benim şiddetli sırt ağrım var zaten bel fıtığımda var o mu sırtıma vuruyor bilmiyorum 2 haftadır çok kötü sırtımda ağrıma başladı karnımda gergin büyüdü doktor oda sırta ağrı yapar dedi korse kullanabilirsin dedi ama ne tarz bi korse kullanılır söylemedi karnıma zarar vermez mi dedim hayır dedi bu şekilde korse kullanıp faydası gören var mı ağrılardan ne fazla ayakta kalabiliyorum ne de oturabiliyorum eğer iyi geliyorsa alıcam artık korseyi