Semoski Haftadayiz bebek suan makat geliş tekmeleri kasıkta ve bazen vajinada hissediyorum sanki ayağı çıkacak benim gibi hisseden var mı şekerim var suyu da fazla kilosu da 1 hafta ondeydi
ulkuerdogann Semoski 35+4 Bende de şeker var bende kasık da hissediyorum benim de bebeğim 1 hafta önde şekerden dolayı
ulkuerdogann Semoski evet normal dedi haftasına göre önde olmasına da sezeryan olacak zaten takip edicez sürekli dedi
Semoski ulkuerdogann benim de sezeryan 39. Haftaya tarih verdi. Ama bu vajinada hissetmek erken doğumu tetikler mi diye bir düşündüm
gizem-cbn Semoski normal tabi böyle şeyler ben uzun zamandır yaşıyoeum korkmayın aksine mesela son haftalarda o küçük tekmeler yerini acılı baskılara bırakıyor o zaman endişe edersiniz 😂
Semoski gizem-cbn su sekerden fazla büyümesini biraz takıyorum kafama acikcasi bu yüzden biraz pimpirikliyim diyebilirim :(
gizem-cbn Semoski yediklerinize dikkat edin elinizden geldiğince iri bi bebiş olursa sezaryen olur zaten