Sekine24 35 haftalığım çok severim sushiyi ama hamilelikten beri yemedim. Şimdi canım çok çekiyo. Acaba tavuklusunu ve ya pişmişini yiye bilirmiyim sizce?
Busy Sekine24 canım çiğ olan somonlusunu yeme diğer çeşitlerini ye. Avokadolu salatalıklı çeşitleri falan var onlardan ben 2 kere yedim
yeschef-13 Sekine24 Hot sushi hep yiyorum ben pişmiş balıklı olanların içerik olarak hiç bir zararı yok
aslansmommmm Benmde coook istyordu pismisini yedm cunki aserdim sonucta nefsim cekti 😄 cig olmadig surece sorun olmayacagni dusunuyorum ama sana ye diyemem 14 haftaligim 9 haftalik falandim sanirsam yedigimde cok sukur bisey olmadi
Sekine24 Happy_123 ciyer tazeyse bişry olmuyo ben tanıdık kasaptan yeni kesilmiş kuzu ciyeri kızartıp yedim bikaç defa severim bende
Arzuanne Plesenta bebeğe giden besinleri süzüyor gebelik hastalık değildir çiğ olmayan yerseniz hiç bir şey olmaz ben her şeyi yedim sushi de severim ama canım çok çekmedi bir de aşırı pahalı