msr33 Kızlar ben hamile kalmadan önce de kilom normalden fazlaydı, şuana kadar kilo artışım normaldi fakat çevrem çok fazla kilo ver sıkıntı yaşarsın vs diyor. Benim gibi kilosu fazla olup hamile kalan sıkıntı yaşayan var mı? Veya hamilelikte kilo veren?
Evremoz msr33 Gebelik şekeri çıkabiliyor. Onda da diyet veriyorlar ,diyete uyunca zaten isteseniz de kilo alamıyorsunuz. Ben kilo vermedim ama uzunca bir süre ayni kiloda kaldım.
crnkrts msr33 ben kilolu hamile kaldım. Şuan 35+1 im 13 kilo aldım ama bir zorluk çekmedim şükür. Şekerde çıkmadı doktorum bir kısıtlamada yapmadı. Hiç kafanıza takmayın ben hiçbir sıkıntı yaşamadım şükür
Happy_123 msr33 ay canım bende 93 kiloyla hamile kaldım herkes bana dikkat et kilolusun zaten şişiceksin diye akıllar verdi doktorumda öyle diyetisyene git falan:) şuan 103 kiloyum hiç zorluk çekmedim doğumuma 2 hafta kaldı şimdi herkes diyor sen hiç kilo almadın😂 son ay şiştim normal yani ama benim boyum 1.80 uzunum
Boncukk123 msr33 valla kimsenın ağzı torba degıl olsa şöyle bir büzerim kimsenın bsey demesine boş konuşmasına gerek yok yani bende farkındayım herseyin bende kilolu hamile kaldım benden 50 kilo fazla olan birisi gelip ayyy doguramazsın boyle yürü bol bol diyor sanki ben bilmiyorum hey Allahım ya insanlar konuşmayı cok seviyor illaki kilo kotu tamam da doğuran çatır çutur doğuruyor benim bekarken de bel agrım vardı suan bel agrım cok var
msr33 crnkrts crnkrts ya ne güzel çok şükür 🫶🏻 inşallah bende yaşamam normal doğum yapamazsın dediler o korkuttu birde hareketlerini kaçıncı haftada hisettiniz o da geç oluyor diyorlar
Annetubiss crnkrts günlerimiz hemen hemen aynı benimde plasenta rahme yakın marjinal denildi yarın kontrolüm var insallah yukarı çıkmıştır yoksa bende sezeryan olacağım siz gün belirlediniz mi?
msr33 Happy_123 ya bende 96.5le kaldım 2.5 kilo aldım 15 haftalığım, normal doğum yapamazsın diyorlar o korkutuyor
Happy_123 msr33 boyunuz kaç ya kimler doğuruyor hem önemli olan sağlıklı olması sezeryanda kötü değil, bana doktorum normal doğuma fiziğin uygun diyor😂 ama. Tombiş te diyor
crnkrts msr33 evet malesef karın bölgesi yağlı olunca ben epey geç hissettim. 😂 24. Haftada başladım hissetmeye ama o kadar azdı ki çok takıyordum. Sadece akşamları uzanınca hissettim epey bir. En net 30 dan sonra artık günün her saatine yayıldı. Lütfen stres yapmayın ben doktora gittim kaç kere korkup hep aynı şeyi duydum. Kilo olunca daha az hissediliyor panik yapmayın 🥰🌸
crnkrts msr33 bu arada banada normal doğuma çok uygun dedi vücut yapın vs. Boyum 1.72 benim. Ama maalesef plesanta rahim çıkışını kapadığı için artık sezaryen de netleştik. Ama ilk zamanlarda hep normal olabilir diyordu. Hiçbir şey engel değil yani üzülmeyin.
msr33 Happy_123 boyum 168, benim kilom full basende belim incedir, birde göbek çıktıkça tam yuvarlak olucam heralde 😂
msr33 Boncukk123 ya bel ağrısı benim de çok fena benim meslekten ötürü bel fıtığım vardı zaten hep kas gevşetici kullanarak günü geçiriyordum, şimdi onu da kullanamıyorum kalçama kadar vuruyor ağrısı
Boncukk123 msr33 benim de agır işte çalışmaktan kaldı bu bel ağrısı . Kas sıkışması vardı şimdi ilerledi daha da 🥺
Annetubiss msr33 benim boyum 171 83 kilo ile hamile kaldım. 35.haftamdayim 15 kilo almışım çok şükür hiç sorun yaşamadım. Şekerim tansiyonum vs de çıkmadı şükür şu an yoldayım bir kurumda öğretmenlik yapıyorum yani demem o ki yedim içtim bebisimle eski hayatıma devam ettim işime gücüne baktım 💙 kim ne konuşursa konuşsun sağlıklı olalım kilo her şekilde verilir
crnkrts Annetubiss biz 8 mart diye konuştuk. Sabah kontrolüm vardı netleştirdik tarihi. Umarım sizin ki çıkar yukarı
Annetubiss crnkrts Rabbim hayırlı sağlıklı doğumlar nasip eylesin guzelce kavuşun insallah. Bakalım benim de her sey yarın belli olacak..