Yarın adet günüm .yani bir kaç gün içinde olmam gerek ama ben adetin 16 günü 3 gün süren lekelenme yaşadım lekelenme olunca Dr gittim hamileysen bile çok erkendir görünmez dedi yinede kan testi yaptı negatif cikti adetin geçince olmazsan gel dedi benim bı kaç gündür kasık ağrım var batmalar var ve bı kaç gün öncede göğsümde çok az damla sutgibi birşey geldi ben bugün sabah kaset test gebelik testiyaptim çok çok hafif çizgi cikti hatta emin olamadım eşime gösterdim oda gördü cizgiyi var dedi ama akşam kesin olsun diye erken gebelik testi aldım gayet net negatif çıktı sizde hangisi doğrudur napim ben aceba kan testi mi yapsam yoksa evde testi mi bı kaç gün sonra tekrarlasam