Yodamom 2 gün oldu sonra azaldı baya ve bacaklarımın başlangıç yerinde baskı hissediyordum tedbir amaçlı gittim şiddetli sancılarım cıktı muayene etmeden öncede adet ağrısı normal mi dedim normal değil dedi korkutmak istemem ama tedbir amaçlı gidin bence doğum sancısı cekiyorsun dedi ama ben suan siddetli ağrı çekmiyorum ağrı geçti ona ragmen sancı cıktı