__3655__ Arkadaşlar nolmal de adet tarihi me göre 10+5 ama ultrason da 11+1 çıktı 3 gün ileride böyle benim gibi yaşan sonra duzene giren varmı acaba
Sumeyyeky __3655__ 3 gün ileri gitti 2 gün geri geldi 2 gün tekrsr ileri gitti takılıyor kafasına göre çok önemli değil onlar doktprun ölçüm aldığı yere göre bile değişiyor bu durum
Mom_82 __3655__ Merhaba benim 2 hafta ilerde duan 37+3 um ama bebek 39. Haftada gözüküyor kilo boy gelişim olarak. Bir sıkıntı yok kötü bir durum değil
Nesibe11 __3655__ bunlar normal 1 2 hafta önden gitme yada geriden gitme herkes de olan bişey benimde 1 hafta önden gidiyor bunlar soru değil
Erzurumlianne __3655__ Benimde 1 hafta ileri gözüküyor. Doktor sıkıntı olmadığını söyledi.Detaylı usg raporunda tahmini doğum bir hafta önce gözüküyor. Ama doktor öyle bir sey demedi. Raporu okuyunca öğrendim