Asiyeklkvn Hanimlar şuan 19+1 im gebeligin başından beri sancim oluyordu çok sık olmasada ara sıra bazen şiddetli sancilarim oluyodu ama çok kısa suruyodu şimdi 10 dakikadır sancim var ve gidip geliyor bu durumu yaşayan varmi normalmi
tugcesakzci Asiyeklkvn ağrılarınızın, sancılarınızın dönem dönem olması normal. Doğum sancısı mı değil mi diye şüpheleniyorsanız eğer öyle olabilmesi için 10 dakikada bir girip 40-50 saniye falan sürüp geçmesi lazım. 10 dakika boyunca sürmez yani
Asiyeklkvn tugcesakzci 10 dakika komple olmadı gidip geldi şuan hala sancim var ilk baştaki gibi şiddetli değil ama rahatsız ediyo sonra geçiyor sonra yine sancı oluyo hastane biraz uzak olduğu için korkuyorum doğrusu bebeğe bisey olur diye😔
tugcesakzci Asiyeklkvn düzenli aralıklarla gelirse ve her geldiğinde şiddeti daha da artarda o zaman endişelenebilirsin. Bi duş alıp dınlen bence rahatlarsın büyük ihtimalle