Momy9861 Nasılsınız , belirtileriniz azaldı mı, mide bulntısı bende hiç olmadı şükür, ama ğögüs hassasiyeti bi gelip bi gidiyor,kramplarımda ara ara devam ediyor, korkuyorum bazen hiç belirti olmayınca.. yarın randevum var içim içimi yiyo meraktan
Sedakara Momy9861 benimde öyle mide bulantım yok kizimdayken çok kötüydüm midem bulanıyor su sürekli ilaçlarla duruyordum.cok skur bunda iyiyim
Narin9 Momy9861 8 haftalığız mide bulantısından pek yiyemiyorum kayınvalidem geldi sağolsun yardımcı oluyor
Evrmumt Momy9861 11+2 haftalık oldum. Bulantım cok var ama hıc kusmuyorum bulantı hapı kullanıyorum. Sancılarımda oluyo kasıkta belde. Cuma günü kontrolümüz var bakalım inşallah her sey güzeldir🥰😊
Sedakara Momy9861 ilk ogrendigimde gtmisdim 7haftalikdi birde 10 haftalıkken gtmisdim ondada mecburiyetten gttim çok kötü grip oksurukdum o yüzden gttm bu hafta 12 haftalık olnca gdicem ikili test için gdicem
BeyzaKahraman_ 11+5 mide bulantısı kusma çok fazla ve çok kilo kaybettim 🤦🏻♀️ sonunun güzel olacağını bilsem bile hiç geçmeyecekmiş gibi hissediyorum…
Momy9861 Meray54 bende özele gittm 2 kere,şimdi devlet e gideceğim, bi özel bi devlet devam etmeyi düşünüyorum
Gizem9688 11+0 olduk biz de. Bulantilar bence daha çekilir seviyeye geldi insallah gececek. Gogus hassasiyeti azaldi sadece uçları biraz aciyor. Onun dışında karnimda bi dolgunluk hissi var artik sanirim gobus cikmaya baslayacak. Kramp bazen oluyor bazen olmuyor anlık oluyor oluyorsa da. Doktor 3 haftada 1 cagiriyor kontrole. 9. Haftada gittim. 12. Haftada gideceğim haftaya p.tesi. 10. Haftada fetal dna testi yaptir dedi doktorum onu yaptirdik. Sonuclari ile beraber p.tesi kontrol var ve tabiki cinsiyeti de ogrenecegiz gen testi oldugu icin 😂
Gizem9688 Momy9861 evet özel yaptirdik. Kan alip yurtdisina yolluyorlar. 116 hastalik bakılıyor bizim yaptırdığımız testte. Ve tabiki cinsiyet. Ve %99 dogru sonuclari. Bunu yaptirinca 2li 3lü tarama yaptirmaya gerek kalmiyor zaten onlarin doğruluk orani %60