Sudem Kızlar hastene çantamı hazırladım 🤗 birçok post açıldı bunla ilgili ama kafam karıştı 🤔 kimisi fazlasıyla yazmış, kimisi az geldi kafamda deli sorular oluştu 😁 sizlerede danışım dedim🤳 Bi el atın acemi anneye 😊 🎗10'lu hastane çıkışı 🎗5'li takım 🎗altlı üstlü takım 🎗4 tane zıbın 🎗4 tane çorap, eldiven,ağız mendili,şapkası 🎗1 tane battaniye hastaneden çıkarken, 1 tane benye battaniye 🎗pişik kremi,10tane bez,ıslak mendil,pamuk, 🎗emzik,tahrik için hurma Kendime 👸 🎗altı üstü pijama takımı 🎗uzun gecelik 🎗2 tane atlet,2 tane don 😂 🎗çorap, terlik,havlu 🎗10 tane depend 🎗1 tane hırka 🎗belki imkanim olursa perine masaji için zeytinyağı 🙈 ve meryem ana otu Eksiklerim varmı acaba 🤷♀️ yada fazlamı yazdım 🤷♀️ Yardımm lutfen 💓😁
Burcu35 Sudem varsa 1 tanede nohut battaniyelerden koyabilirsin canım bebek hastanede penye örtüyle üşüyebilir
Bisaniye Sudem süt sağma mk., kendin için kuru incir, hurma, kayısı hoşafı. Sezaryen olma ihtimaline karşı rezene çayı vs aklıma gelenler :)
bsrm Sudem 1 gun kalmalik icin bende 10 lu ve 5 li takim ikitane de zibin koyucam bazi yerlerde okuyorum resmen bi kac gune kalmaya gidiyolar
Ozge_acg Sudem benim daha vaktime var siz oyle yazinca cok geldi bana o ani yasayan annelerin önerilerini alalim
Merveee1 Sudem kesinlikle çok rahat edeceksin emin ol Doğumdan sonra göğüsler de ağırlık ve biraz acı oluyor o sütyenler hem rahat hemde çıt çıtlı bide NBB marka güzl
Esmaakdag Sudem ilk zamanlar takmayın derım hava alması daha ıyı gogus ucu yaranıza ıyı gelır ben taktım daha kotu olmustu hava almadı ıcın
Burcu35 Sudem onun dışındakiler tam fazla bile değil hatta küçük bi biberonda ekleyebilirsin ne olur ne olmaz dursun yinede
selinerenozunal Bencede fazla ama olsun bebek bu ne olacagi belli olmaz ya da allah korusun fazla kalirsiniz mantikli 😊😘
Sudem enan selinerenozunal bende az oldu diye düşünüyodum 😁 megersem fazlaymış bunlar iyiki sormuşum 😁😁
enan Cok fazla bunlar yarısını kullanmazsiniz valizde eve dönerler hastanede birini görevlendirin sevdiğiniz takimi versinler hemşireye yoksa her şey birbirine karisir
Bisaniye Sudem ilk doğum devlette oldu süt sağma odası vardı. Bebeğim yanımda değildi sağmam icap etti odadan çık alt kata in zordu. Bi de sıra bekledim. Hastaneden çıkınca aldım mk. Bu doğum özelde oldu var mıydı hastanede bilmiyorum ama götürdüm yanımda :) hijyenik oluyor en azından
Bisaniye Sudem bi de yumuşak uçlu mama kaşıkları var onlardan da al ilk başta belki kaşıkla vermek icap eder
Sudem bsrm bikaç arkadaş fazla dediler listeme🤷♀️ Ama diger postları okuyunca nedense yeterli die düşünmüştüm 🤷♀️