Herkese merhaba güzel anneler şubat 20 gıbı doğumum görünüyor ama ne ağrı var ne bsey bu gıdısle bu bebegım de 40 haftayı geçecek gibi hissediyorum ilk bebeğimi geçen sene şubat 3 de kucağıma almıştım aralarında tam 1 sene olacak hani ikinci doğum erken olurdu dıyenler nerde acaba 🤣🤣🤣 şaka bir tarafa dualarınıza talibim kızlar ilk doğumun normal doğumdu ama vakumla oldu çok kan kaybettim çok sıkıntılı geçti umarım bı doğumum şu gibi olur biribirimize dua edelim