Anneolmahayali1 İlk HCG : 171 HCG artışı : 373 HCG artışı : 1037 Bazıları çok güzel diyor bazıları %40 %66 Arasında artış istiyoruz biraz fazla artmis dediler korktum
Sumeyyeky Anneolmahayali1 en az %60-66 arası deniyor benim de fazla artmıştı ama hiç kimseye de sormadım herkes bir şey söyler kapatın kulağınızı doktor randevunuzda doktor ne derse onu dinleyin hayırlı olsun
Anneolmahayali1 Sumeyyeky doğum yaptınız mı veya kaçıncı aydasiniz bana dış gebelik olabilir dediler fazla yükselirse
Anneolmahayali1 Sumeyyeky çok şükür içim rahatladi bir sorun olacağını düşünmüyoruz o zaman teşekkür ederim 🥰
2prensesannesiiii Anneolmahayali1 sizinle aynı 300 küsürlerdeydi 2 güne tekrarladım >1000 çıktı yani binden büyüktür daha fazla
Sumeyyeky Anneolmahayali1 her zaman pozitifiz olumluyuz çiçek gibiyiz ki bebeklerimiz de bize benzesin ❤️❤️
2prensesannesiiii Anneolmahayali1 amin inşallah teşekkür ederim 🙏🏻 darısı size sizde sağlıcakla alın kucağınıza inşallah 🙏🏻 🥰