Kızlar 21+5 teyiz bugün detaylı ultrasona girdim. Herşey yolunda çok şükür. Ama amniyon sıvısı biraz bulanık dedi doktor plasenta da eski kanama alanı gördü bundan kaynaklı olabilir dedi. Herhangi bi sorun oluşturur mu diye sordum. Bebek amniyon sıvısının içtiği için o pıhtıları yutarsa bağırsakta parlaklık olabilir belki dedi. Ama olumsuz bişey demedi. Gebeliğimin başında hiç kanama lekelenme vs yaşamadım. Çok şükür riskli bi gebelik de değil sürekli gittiğim doktorum böyle bi durumdan bahsetmemişti. Bugün perinatoloji uzmanı böyle diyince kafama takıldı. Bu durumu yaşayan var mı acaba?