tugcesakzci Demsi_83737 tam kan sayımı bu. Tetkik türü kısmı var ya orayı değiştirebiliyorsunuz galiba denediniz mi değiştirmeyi
Sumeyyeky Demsi_83737 o biraz daha sonra düşebilir ama çıktıysa eğer hastaneden alabilirsiniz ki muhtemelen çıkmıştır
Sumeyyeky Demsi_83737 sonuç için barkod verilmiştir mutlaka cihazlar oluyor barkpdu okutup sonucun çıkıp çıkmadığını görüyorsunuz hasta kayıttan alınabilir ya da aşağıda laboratuvara inip rica da edebilirsiniz
Demsi_83737 tugcesakzci evet denedim bi hemogram bide biyokimya bölümü var hemogramda bunlar biyokimyada CRP sonucu var
Sumeyyeky Demsi_83737 ben verdiğimde gece 12 den sonra sisteme düşmüştü yine bi kontrol et istersen olmadı yarın tekrar bakarsın
Demsi_83737 Sumeyyeky bu testleri başka bi şey için yaptırmıştım zaten o da sonuçlar için sabah gel dedi yarın sabah gidicem zaten. Beklicem artık yarın sabaha kadar
Sumeyyeky Demsi_83737 yani doktor beta istememişte olabilir ilgi alanı değilse eğer genelde devlet hastaneleri bu konuda biraz şeydir 🙄
Demsi_83737 Sumeyyeky röntgen istedi doktor gebelik şüphem var dedim. Sonra kanda endeks var mı bakalım dedi bende beta da bakabilir miyiz dedim bakalım dedi ama dediğin gibi bakmamış da olabilir diğer sonuçlar çıktığına göre onunda çıkması lazımdı bence