Kızımı 39+5te 4 kilo 40 gram normal doğumla kucağıma aldım. Dediğiniz gibi sezaryene karşı korkum vardı. Daha doğrusu ameliyat korkum var, sanırım 7 yaşında olduğum bademcik ameliyatından kalma bir korku. Hiçbir sorun yaşamadım hatta bana göre kolay bir doğumdu. Kilolu bebek kendini daha kolay itiyor. Sormak istediğiniz şeyler olursa cevaplayabilirim. Sağlıkla gönlünüze göre kavuşursunuz inşallah 😊