4.gebeliğim (diğer 3 gebelik düşükle sonuçlandı.)çok farklı bir serüven oldu bu durum benim için başıma ilk defa geldi.Lekelenme şikayetiyle doktora gitmiştim gebe olduğunu öğrendim 32 beta hcg ile.2 güne 1 kan verdim düşüşe geçmişti.Bu esnada kanama da başlamıştı.Fakat sonradan kanama durdu ve beta hcg yükselmeye başladı.47 oldu.2 gün sonra tekrar verdiğimde 60 oldu.Fakat doktorum hiç olumlu bakmadı.Böyle olup sağlıklı bir gebeliğe dönen var mı acaba yardımcı olursanız çok sevinirim.